Korduvad küsimused

Ikka tekib olukordi, kus tuleb küsida. Oleme siia kokku pannud mõned tüüpilisemad küsimused, mida meie käest tihti päritakse.

  1. Mis on “EHTNE” Saaremaa? 
    “Saaremaa Ehtne toode” märgis kinnitab, et toode on valmistatud Saare maakonnas.2012. aasta lõpust on Saaremaa ettevõtjad kasutanud oma toodetel sinist märki tekstiga “Saaremaa ehtne toode”.Sellist nime kannab piirkonna märgis, mis annab tarbijale hea võimaluse poes, turul söögikohas lihtsalt leida ja ära tunda Saaremaal või Muhumaal valmistatud toode.
  2. Mis on “EHTNE” Saaremaa pood?
    Meil on täna kaks päris oma ostukohta, mis pakuvad EHTNE märgikandjate toodangut – Saaremaal, Auriga keskuses asuv esinduskaplus ning veebipood.
  3. Kuidas saan tooteid veebipoest osta?
    Ostmine on lihtne – vali toode või tooted, lisa toode ostukorvi, täida oma kontaktandmed ning vali tarneviis. Kui oled sellega valmis, siis vali makseviis – meie poes saad hetkel maksta pangalingi kaudu. Kui need sammud tehtud, siis oota kauba saabumist. Nii lihtne ongi!
  4. Kuidas e-poest ostetud kaup minuni jõuab?
    Saadame e-poest ostetud kauba sinu poolt soovitud pakiautomaati Omniva või siis Itella SMARTposti teenuste kaudu. Reeglina jõuab kaup sinuni juba tellimusele järgneval päeval.
Toode lisatud korvi.
0 toodet - 0.00 

01.-24.10 on mitmed Boost Yourself tervisesegud -15% soodsamad!